Om Bestyrelsen

Bestyrelsen for Beboerrepræsentationen Bygmesterhaven 33-53, 2400 KBH NV
 
Der holdes møde første onsdag i lige måneder, referater herfra kan findes på hjemmesiden ved dette link.
 
Generalforsamling holdes en gang årligt, som regel i april måned (Se også vores vedtægter her).
Bestyrelsen består af følgende personer:

Bestyrelsen

NavnTitelAdresseTelefonEmail
Hele Bestyrelsenbf@bygmesterhaven.dk
Tina SielingFormandi nr. 37-formand@bygmesterhaven.dk
Antoinette B. JacobsenKassereri nr. 37-kasser@bygmesterhaven.dk
Nina Sonne
Ghita Frandsen
Katrine Andersen
Suppleant
Suppleant
Suppleant
i nr. 33
i nr. 35
i nr. 47
-
-
-
suppleant@bygmesterhaven.dk
suppleant@bygmesterhaven.dk
suppleant@bygmesterhaven.dk
Beboerrepræsentationen er valgt af et flertal af Bygmesterhavens
144 lejemål. Om opgaver / muligheder bl. a.:
 
– være beboernes talerør over for udlejer og administator
(Topdanmark og Datea)
– samle og videregive relevant information (hér på hjemmesiden)
– kan videregive råd og erfaringer ved istandsættelser, indbrud,
tyveri m.v.
Men ikke formidle kontakt til håndværkere, myndigheder
osv.
– Kan ikke skaffe varme i radiatorerne eller vand i hanerne,
når skidtet svigter (kontakt vor e-funktionær)
– Kan deltage i besigtigelse ved fraflytning.
 
Bestyrelsen for Beboerrepræsentationen af Ejendommen Bygmesterhaven
33-53, KBH NV. ses nederst på denne side.
 
Du kan skrive til hele bestyrelsen ved at benytte denne e-mail: bf@bygmesterhaven.dk eller skrive en kommentar nederst på denne side
 
Desuden er Paul Østerby Sørensen tilknyttet Beboerrepræsentationen som ekstern Revisor.
 
Referater kan findes ved at trykke her
 
Til stor hjælp for Beboerrepræsentationen
som administrator: Dennis Bjerringfelt

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Hjemmeside omkring ejendommen Bygmesterhaven